Veelgestelde vragen

Waarom een uitgebreide offerte?

Wij vragen je zoveel mogelijk informatie  omtrent de rit zodat wij een juiste prijsopgave kunnen geven. Dit voorkomt klachten en teleurstellingen.

Zijn wij de goedkoopste?

Nee, en dat willen we ook zeker niet, dan is er altijd een partij die verliest en dat is meestal de ondernemer.

Hier hebben wij voldoende van geleerd.

Zo geven wij het voorbeeld van een platform met een veiling principe:

De klant betaald een naar zijn indruk redelijke prijs,  nu gaat bijvoorbeeld u rit in de veiling en er is een chauffeur die pakt direct alles.

Leuk voor het platform; deze heeft hierdoor een grotere marge op de rit, uiteindelijk gaat dit ten kosten van de kwaliteit en die chauffeur houdt dat geen jaren vol.

Service heeft nu eenmaal een prijskaartje.
Goede gezondheid voor mens, ondernemer, milieu en dier

Hoe herken ik de bestelde taxi?

De aan de rit gekoppelde chauffeur zal zijn kenteken aan jou doorgegeven zodat je hem daar aan herkent, hij neemt voor de rit ook contact op per sms.

De chauffeur maakt ook bekend waar hij jou kan ophalen, wij kunnen net als andere taxi’s niet overal stoppen.

Hoe lang van te voren kan ik een rit boeken?

Voorlopig hebben wij minimaal 4 uur nodig om vervoer te regelen, in de grote steden kan dit korter zijn alleen in overleg.

Kan ik ook telefonisch boeken?

Dit kan helaas niet, onze aanbiedingen zijn zo scherp dat wij zo min mogelijk menselijk handelen willen inzetten.

Wanneer u belt krijgt u wel een persoon aan de telefoon.

Waarom zijn er verschillen in prijzen:

Prijzen zijn afhankelijk van het soort rit dat je maakt, het aantal passagiers, hoeveelheid bagage, afstand van de reis en de beschikbaarheid van onze auto’s.

Voor luchthavenvervoer liggen de prijzen lager door het vergroten van combinatie mogelijkheden. 

Dan nog proberen wij een zo gunstig mogelijk aanbod te doen voor A naar B vervoer en zakelijk vervoer.

Is er een limiet aan bagage?

De bagage bepaalt de inzet van welk voertuig wordt ingezet. 

Wij willen jou veilig en met voldoende ruimte vervoeren, wel zo veilig!

Wat als de taxi er (nog) niet is?

We drukken onze chauffeurs op het hart zich aan onze verplichtingen te houden. 

Wanneer er door een calamiteit, als pech of dubbele boeking er een stagnatie optreed proberen wij vervangend vervoer in te zetten.

Wat is Executive vervoer?

Executive vervoer is vervoer op directie niveau, de chauffeur rijdt in een aangepast voertuig en draagt een pak, overhemd en eventueel een stropdas.

Een gepast aanbod kunt u hier vinden. 

Ophalen luchthaven?

Dit is afhankelijk van welke luchthaven en wensen.

Bij afhalen vanaf een meeting-point moeten wij helaas kosten in rekening brengen, de taxi ondernemer maakt nu eenmaal kosten voor parkeren of STA afhandeling. 

Wij staan voor structuur bij het afhalen, uniforme afspraken.

Zo zal de chauffeur altijd contant leggen met U.

Waar kan en hoe kan ik een klacht indienen?

Mocht het onverhoopt gebeuren dat je niet tevreden bent met de geboden service, dan vragen wij ons te mailen.

Wij zullen dan contact met je opnemen en naar een passende oplossing zoeken.

Wij staan open voor opbouwende kritiek.